C-mom Kızlar sabah hem nişanım hem suyum geldi. Şimdi hastaneye gidiyoruz 🙈 40+6 ydık bıgün. Sonunda geliyo galiba küçük sıpa. Dua edin bana olur mu 🙏😊
C-mom Oguzkagan65 var cnm 5 dkda bir geliyo şu an. Yatışı berdi doktorum bakalım. Akşama anca doğar diyor hemşireler:) darısı başınıza inş :)
Meriipella1 Allah bir avazda kurtarsın inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
MENUR Allah kolaylık versin canım sağlıklıca kucagina almayi nasip edip yavrunu sana bağışlasın ömrünü uzun kaderini güzel etsin