Elifcay ben 8 haftalıkken kürtaj olmuştum ilk gebeliğimde. Korkulacak hiç bir şey yok zaten anestezi verilir verilmez uyuyosunuz, uyandığınızda her şey bitmiş oluyor. Doktorum kürtajdan önce boş gebelik demişti, sonrasında çok küçükken gelişimi durmuş kesen boş değildi demişti. Şimdi 15 haftalık hamileyim. Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin.