NhLpRn
İlk gün çok önemsememiştim, ikinci gün dahada ağırlaşınca biraz korktum
Yani korkudan daha çok artık son haftalarda olduğum için herşeyi acaba doğum belirtisimi diye düşünüyorum 😄
Az öncede durup dururken kustum afedersiniz, kafamda deli sorular 😄