Onekim ben de 37nin içindeyim son iki haftadır dayanamıyorum artık bel ağrısına.yürüyemiyorum yattığım yerden kalkamıyorum.kuyruk sokumumdan giriyor ağrı hic bisekilde de geçmiyor.doktora sordum ortopediye yönlendirdi ona da gitmedim açıkçası ama şuan çok pişmanım geceleri arkadaşın dediği gibi ağlatıyor canımı acıtıyor artık