Teos bende 25 haftalığım bnde tutuyorum bugun doktora gıttım bünye meselesi hamileler oruc tutamaz dıye bışi yok dedi ama yınede dedıgın gıbı bnde vicdan yapıyorum ıftar ve sahur arası 3 lt ye yakın su ıcıyorum beslenmemede dıkkat edıyorum sımdılık sende oyle yap bakalım rabbim korur inşallah bebişlerimizi
😊