anaokuluogr_29 benimde 7 gün kaldı hiç umudum yok pozitif görür müyüm ki? bu ay ovulasyon kiti aldım o günleri değerlendirdim inşallah bu mübarek günde Rabbim dualarımızı kabul eder.