Esraa20 Meraba kızlar oğlum 9. Ayda 4 yaşına girecek ama gece tuvaletini bırakmadı bi türlü gündüz bi sorun yok ama gece hala bez kullanıyor ne kadar bırakmaya çalıştıysam olmadı yapıyor hala uyumadan önce süt içerdi onu kestim ama yine yapıyor kaldrdm geceleri ama bir türlü alışamadı kendisi kalkmaya bi önerisi olan varmıı ??
Merveee1 Esraa20 uyutmadan önce tuvaletini yaptırırsanız gece yapmıyorlar muhtemelen hala geceleri bez kullandığınız için yapıyordur Alez alın döşekler için alta geçirmiyor öyle öyle alışacak bezi gece takmayın bence bu da bir etken olabilir
NaimeYilmaz Esraa20 Arkadaşım gece 2 kere alarm kurup kaldırır yaptırırdı. Buda sağlıklı değil bence. Uykusu bölünüyor. Hazır olunca onu da bırakacaktır.
Esraa20 Merveee1 Onuda denedik canim uyumadan önce götürüyordum ama yine yapıyordu mecbur bez baglamam gerekiyodu çünkü sabah uyanınca bezini tüm dolduruyo tekrar denicem bakalım inşallahhh bu sefer bırakır
Esraa20 NaimeYilmaz Ben de kalkıyordm geceleri uyandırıp yaptırıyordum bu seferde uyumuyordu uykuya zor dalıyordu inşallahhh en kısa zamanda bırakabilriz
Esraa20 Dlrdrkkk 2 buçuk yaşındaydı gündüzü bıraktı çok kolay oldu gündüz hiç zorlanmadık isteyerek bilinçli olarak söyledi hemen ama gecede zorlandık işte bırakmadı bi türlü
Nebahathumeyra Benim kızım gece gündüzü aynı anda bıraktı bu konularda kararlılık çok önemli bez taktığınız sürece bırakması çok zor olacaktır. Ben ilk alıştırdığı gün bile artık gece de takmıyoruz bundan sonra diye anlattım ama tabi ilg günler o uyuduktan sonra takıyorsum bezini sabahta AA baba gene unutmuş bez takmış hemen çıkartıp tuvalete gidelim dedim ya da onun uyanmadan önceki zamanın da çıkarttım. İnanaın bir kere bile gece altına yapmadı maşallah. Hatta gece ye gündüzden daha kolay alıştı. Gündüzleri br kaç altına kaçırmışlığı vardır ama gece hep temiz kalktı yataktan. ALES serdim birde yapsana yolarım diye. Yani kararlılık çok önemli o beze güveniyor ister istemez. Bir kaç sefer yapacak çilini bundan kaçış Yok ama pes etmeyin.
Esraa20 Nebahathumeyra Anladım canım tekrar denicem umarım bu sefer başarılı olurz hamileyim de bir an önce artık bıraktırmak istiyorum inşallahhh kolay olur 😇
Esradonmez 4 yaşında bez kullanmanız yanlış bence uyutmadan çişini yaptırıp yatırmalısınız ve çoğunuzla konusmalisiniz beze güvendiği için gece yapiyosun
Esraa20 Esradonmez Mecbur kullanıyordum çünkü çok ıslatıyor mecbur baglıyordm bende tekrar bi denicem inşallahhh bu sefer bırakır
Ysmnkrcy Kesinlikle çocuğun hazır olma zamanı var benim kziimda şuan 4 yaşında bi iki aya kadar hep gece islatti altini ama ben bez takmadım hiç alez koydum şu ara ıyiyiz hamdolsun
Esraa20 Ysmnkrcy Ne gzl canım darısı bize Bende tekrar denicem umarım bırakır bu sefer gündüzü bırakırkende denemiştim ama istemedi yapmıyordu ara vermiştim sonradan kendisi söyledi kolay öğrendii inşallahhh geceyide bırakır
Esraa20 Deletedmom133 Kaldırıyordm sonrasında uyumuyordu onda zorlandık uyumak istemiyordu elbet alşıcak işte her çocuk farklı oluyor kimisi kolay kapıyor kimisi zorr
Kahramanlar 15 aylıkken bezi bıraktı oğlum o günden sonra asla bez takmadım gece iki kere çişe kaldırdım ilk zamanlar sonra 1 indirdim sonra hiç uyandırmadım şimdi 6 yaşında şükür ıslatmadı
Esraa20 Kahramanlar Maşallahh canım darısı bize biz gündüzü bıraktık ama işte geceyi bıraktıramadım bir türlü arada bir öğlen uykusuna yattıgı oluyor o arada bile yapıyo umarım bizde bırakırz artık 😕
Ysmnkrcy Esraa20 insallah canm zaman lazim çokta stres yapma kendine de çocuğa da zamanla yola giriyor
Deletedmom133 Esraa20 benim yeğenim 11 yaşına kadar yatağa işerdi ilaçla kestik artık bazen öylede olabiliyor
Esraa20 Deletedmom133 İlk defa duydum ilaçla kesildiğini Allah başka dert vermesin de napalım inşallah ona gerek kalmaz