Asibayan 4 cm açıklık dışında hiçbir belirti yaşamadım. Her hafta açılmam ilerliyor ama sancı vs. yaşamıyorum. Bekliyoruz hala tez zamanda sağlıkla gelse kucagıma alsam. Stres çok oldum başım ağırdı düşünmemeye çalışıyorum ama doktorumda 4 cm açıklık diyince insan ister istemez beklentiye giriyor. Sunş sancıdan biraz korkuyorum bu gidişle suni sancı da alabilirim herhalde. Pazartesi 39dum tam sancım 0-5 arasındaydı nerdeyse ((
Ayy ne güzel yaa çok sevindim sizin adınıza tez zamanda sağlıkla kucagınıza alırsınız inşAllahh🤲🏼❤️❤️❤️🙏🏽