Belinya benim çok daha önce başladı ellerde ama bu bi kaç gün artık ağlıycak gibi oluyorum özelliklegeceleri yorganı üstüme çekerken bile ağrıdan duramıyorum, mesela dün de çok yakın mesafede markete gidiyim dedim sağ tarafıma karnımın ağrı saplandı adım attıkça fazlalaştı dura dura gittim ama çok kötüydüm dışarı çıkmaya korkar oldum eve gelince baya bi dinledim kendimi çok tedirgin oldum çünkü, acayip dermansızlık var bacaklarımda kollarımda ama evde ki işler son hazırlıklarda bitmiyor, günlere yaya yaya yapmaya çalışıyorum