Meldaa burdaki herkes!! in fizyolojik yapıları farklı, herkeste aynı etkiyi oluşturmayabilir uzun süreli açlık, doktorunuz bebek oksijensiz kalır demiş bende ekliyeyim kan şekeriniz aniden düşebilir çocuk tansiyon farkından basınç altında kalabilir daha sıralayabilirim şimdi sorum şu ibadetin telafisi var ama bu olası durumların telafisi yok yinede tutmak istiyormusunuz?