Greler2505 göğüs pedi kullanıyorum ama sütyen kullanamıyorum bunaltıyor beni atlette de durmuyorlar illa batıyor üstüm sarı sarı lekeler 😞kalkan almam şart oldu ama 200 lira vermekte istemiyorum dr browns ve chicco arasında kaldım ama l ve s beden hangisi mantıklı siz kaça aldınız hangi beden