Yamanbebek Kızlar 38+2 ama Doğuma dair hiç bir belirti Yok kasılma sancı hiçbirşey ☺️ En son doktor 1 parmak açılma var dedi Çok merak ediyorum ne zaman hayırlısıyla Doğum olacak sizlerde durum ne ☺️
Hayalim9786 Yamanbebek cnm bende 38 oldum bende de hiçbir belirti yok açılmadan başka dört gözle bekliyorum bir belirti olsun diye 😊
Gulsum2308 Yamanbebek canım aynıyız günü gününe, en son Pazartesi gittiğimde çatı muayenesi yaptı 1 parmak açıklık var bu hafta gelicek bebek büyük ihtimal dedi ama henüz bişey yok ara ara belden ağrılarım oluyo o kadar ve biraz korkuyorum sanırım 🙈
Hayalim9786 Yamanbebek bir hafta önce gitmiştim kontrole canm 3 kiloydu önümüzdeki Hafta bir daha gidicem bakalım kaç olduk 😊 Seninki maşallah iyi kilosu 😊
shafedalet 38+4 devamlı gelen 1 sancım yok. Gezerken ara sıra karnımın altı ağrıyor. Uyurken dönemiyorum yine ağrıyor. Ne zaman gelicek😐
Yamanbebek Gulsum2308 bende salı gittim 1 parmak açıklık vardı Halen aynı durumdayım ☺️ Cok merak ediyorum ne zaman gelicek daha ne kadar açılması lazım ☺️
Gulsum2308 Yamanbebek bende çok merak ediyorum yaa ara ara sancı vuruyo ama düzenli değil sağlıkla hayırlısıyla gelsin inşallah kuzucuklar 🥰
SelimsMom 38+0 iz. Arada belden kasiklara vuran ağrı oluyor ama dinlenince geçiyor ne nişan ne su hiçbir belirti yok
Gg123 Bizde 38+3 ama ne gelen var ne başka bişey arada kaşık ve belde adet ağrısı gibi ağrı oluyor sonra geçiyor birde arada vajinada batma hissi oluyor ne zaman gelecek bu bebişler cuma kontrol var bakalım nasılmış