Melegimm19 Merhaba kızlar ben tam 11 haftalık hamileyim buda ultrason görüntüm <a href="https://hizliresim.com/V9k2yq"><img src="https://i.hizliresim.com/V9k2yq.jpg"></a> [url=https://hizliresim.com/V9k2yq][img]https://i.hizliresim.com/V9k2yq.jpg[/img][/url] tabiki öncelik sağlık cinsiyet mühim değil ama insan merak ediyor nub teorisini araştırdım ben kıza benzetim teoriden ama daha iyi anlayan tecrübeli olanlar vardır diye düşünüyorum şimdiden çok teşekkür ederim hepimiz hayırla sağlıkla kıcağımıza alalım evlatlarımızı ❤
Pembemelek Melegimm19 ben çok anlamıyorum daha yeni katıldım ilk sizi gördüm ama gönlünüzden geçendir inşallah 😊
Melegimm19 Birde bu teorinin tutma ihtimali ne acaba kızlar tutan var mı aranızda çok oldum ama özür dilerim😍🙈
Melegimm19 Yprkk teşekkür ederim canım cevap verdiğin için ben pek anlayamadım nub çıkıntısını karıştırdım mı diye düşündüm ama doğru yere bakmışım sanırım 🙈❤
Melegimm19 Yprkk evet tabiki bunlar ihtimal zaten öncelik sağlıklı olmaları cinsiyet merak işte alışveriş için isim için❤😊