Tubademir85
Hanımlar şükürler olsun 37+1 olduk 6 gün sonra catı muayyenem var doktorum psikolojik olarak da hazırlıklı olarak gel dedi.. Catı muayenesınden sonra doğumu yakın zamanda olan hanımların tecrübesine ihtiyacım var. 40.haftamızı doldurursak son 20 gün kaldı 🙈🙏heyecan dorukta💕😁sızde şafak kaç?