Denizanne Merhaba kızlar. Bu sabah bebeğim aşırı hareketliydi ama hep aşşağıdan vuruyordu ve çok sert tekmeler atıyordu hatta ayağı falan çıkacak diye düşündüm espirisine. Sonra öğlen 2-3 gibi bi hareketsizlik başladı taş gibi uyuyor arada dürtüp uyandırdım korkup ama bir iki kere hafifçe vurmaya başladı. Yani saat 3 ten bu yana doğru düzgün 10-15 kere anca vurmuştur heralde. 🥺🥺 acaba normal mi. Vuruyor ama o kadar az ki endişe ettim
Aslic8738 Normalde 1 saat icinde 10 kere hissedebilecegin seklde tekme atmasi veya hareketlenmesi lazim saglikli bir bebegin.Ama bazen uzun sure harektsz kalablr.Uyuyo olablr.Veya sen yorgunsan senin yorgunlgundan etklenms olablr.
Denizanne Aslic8738 tam aksine sabahtan beri boş boş oturuyorum umarım bi problem yoktur yarın sabaha kadar bekleyeceğim
Esraedik Bu dönemde günün %80 ini uyuyarak geçirirmiş zaten normal yani benimde 31 haftalık bugünde kontrol vardı normal dedi doktor
Aslic8738 Denizanne Sol tarafina uzanip bir iki saat ,baska ses ve gurultu olmadan,bebegine ayir kendini.Tekmelerini hissedersin canim.
[silindi] Uyku düzeni olusuyor o yuzden bazen hissetmemeniz normal gündüz hissetmediğimde mesela gece başlıyor mesaisi sende bekle biraz belki yataga girdiğinde aktifleşecektir 😊
Meltmc00 Doktorum bana yemekten sonra en az 3 gün içinde toplam 8hareketten az hissedersen haberleşelim dedi ben de 31haftalığım.zaten arrık zamanlarının çoğunu uyuyarak geçiriyorlar normal bazen çok aktif bazen çok sessiz oluyor