Kpszkbra Ftmskry 40 olduk bugün itibarıyle ve sabah yatisim yapılacak doktorum riske atmak istemiyo. Açıklığa göre suni verilecek.
Gulsahural Ftmskry gelmiyordu ben adet tarihime göre 39 haftaya girdim ultrasona göre 40 😀😀 ben şu 3 gunde doguramadiysam bir daha doğuramam 😀😀 evi komple badana yaptim temizliği sonra malum ne sancım var ne başka birşey hayırlısıyla bi gelseydi
ozgeustun Meltem553 içerdeki her saat gelişimi için yararlı... çok özlem istek mi oluyor o dönemlerde gelsin istiyorsun?
zakdenizzz Ftmskry kesinlikle öyle canım. Bir de sürekli telefon geliyor doğurmadın mi daha diye daha çok stres oluyorum.
Nill Biz variz 39+4 olduk suan. Ama gelmiyorrr. Kasılmalar var vajinaya baski var vajina agrisi var ama gecen cumartesi gunu 1 cm acilma vardi. Hala yürüyüş plates topu egzersiz herseyi yapiyorum cok merak ediyorum ya ne zaman gelecekkk.
zakdenizzz Nill benim de geçen hafta 1cm açılmam vardı. Yarın kontrol var yine bakalım ne olacak.🤷♀️
Nill zakdenizzz her sabah aksam ayni kisiler ariyor. He bide kocam aksama kadsr uc kere hadi dogur diye ariyor. Bence bu yuzden gelmiyorlar😜
Matmazelll Ftmskry benim pek bekleme durumu kalmadı gibi bugün doktora gittim sancı yok açılma yok kanalada girmemiş oyüzden suni veremem dedi cuma tekrar çağırdı tekrar bakıcak haftaya sezeryana gün verebilirim dedi 😐