nilaylaylaylay 12. Haftamızda doktorumuz erkek bebek dedi. Eşim aslında kız erkek fark etmiyordu ama öğrenince tüm aileye oğlum olacak diye yaydı. 14. Haftamız bugün gittiğimizde doktor göremiyorum 2 hafta sonra gel falan diye kem küm etti. Eşim de haliyle sinir oldu. Aynı durumu yaşayanlar var mı ? Kız erkek hiç fark etmiyor tabi ki. Sağlıcakla gelsin yeter ki.
Mervezngn nilaylaylaylay 12 de büyük ihtimalle erkek bebeğin olucak dedi 14 te kesin kız oldu. En doğru sonuç 16. Hafta bence
Mavilianne nilaylaylaylay 17. Hafta da gösterdi %90 erkek dedi renkliye giricem değişmez benim diye düşünüyorum 😂 Sağlıklı olsunlar da 😇
SelinSeliin 10 da ve 12 de erkek 16 da kız dediler ben garanti olsun diye 20. Haftadaki ayrıntılı ultrason u bekliyorum canım
DnzNhr Ayy benimde sabah doktor bakıp söyliycek🙈 bakalım bende renkliye girmeden inanmam🤷🏻♀️ 12.haftalık benimkide ☺️