babymomm 😁😁 hayır çünkü ben zaten normal doğum yapamıycam sezaryen olacak plesenta previadan dolayı ama yine de çok iri olmasını istemem tabii küçük doğan bebekler daha güzel büyüyorlarmış bir de bebek ne kadar büyük olursa sezeryanda karın o kadar büyük kesiliyormuş ben saldım açıkçası hayırlısı neyse o olsun korkma sen de boşver iri bebek doğuran ilk sen veya ben olmayacağız belki iri de olmayacak allah yoluna koyar inşallah 😊