Maso canım ben 30 haftamda aynı şikayetle gittim doktora ayrıca öyle çok da taş gibi olmuyodu bi yerde toplanıyodu ve sertleşiyodu ben burda okuduklarıma göre yalancı sancı sanıyodum doktorum nst ile baktı ağrı çıktı progeatan başladı dün gece yine kasılmam oldu bi kaç kere yine gittim 31.4 haftalığım gece yatışım yapıldı nst sonucu 50,60 lara vurmuştu akciğer geliştirici yapıldı sabaha kadar da bir sürü ilaç erken doğum riski olduğu için. Çatı muayenesi oldum açıklığım yoktu bunları seni korkutmak için söylemiyorum ama bil yani riske atma doktorunla paslaşarak hareket et ne benim ne de bi başkasının dediğini baz alıp gitmemezlik yapma