Canim Erkek bebege hamileyim 39+6 olduk hala gelmeye niyeti yok 😑 ve ben cok agirlastim bazen kasiklarimda agri oluyo ve vajinamda cok agri oluyo yataktan kalkarken asaga eylirken resmen kitleniyorum 😑 sizinde boyle oluyormu
Kpszkbra Canim Bizde yarın 40hafta oluyoruz ve yatisim yapılacak açıklığa göre de suni sanci denenecek hakkımızda hayırlısı olsun bende çok agirlastim
Canim Kpszkbra Bana doktorum mayisin 13 kadar gelmese 14 gel yatisini yapariz dedi, inshallah canim sag saglim kavusuruz yavrularimiza 🙏