Deletedmom05 Kızlar dün kontrolde doktorum rahim kapalı dedi. Anlamadığım için Sadece iyi birşey mi kötü birşey mi bu dedim.. Oda iyi iyi dedi ve sustu. Ne olduğunu felan açıklamadı. Varmı bi bilgisi olan benide bilgilendirsenizz