Gamzeozdenn Galiba herkesle konuşmak işe yarıyor. Acaba benim durumumu anlatsam sizi rahatlatır mı
40 yaşımdayım beynimde stent var anevrizma hastasıyım. Devamlı kan sulandırıcı kulanıyorum düşük dozda. Coraspin .
Hamileyim 25+3 haftalık ve ilk bebeğimiz
Zorunlu sezeryan olacağım
Korkmuyorum çünkü artık tıp çok gelişti zaten hastanedeyizde bizi her şekil kurtarırlar 😂 Allah büyük