Mom72626 aa ne güzel hayırlısı olaun
Ben sol tüpte dıs gebelik gecirdim ıkı ay oluyor anca düşene kadar igneyle ilk adetimi oldum salı bende echomarda hsg cektircem cook cocuk sahıbı olmak istiyorum
İnş bisey cıkmaz
Benim gibi dıs gebelik gecirip sonra hag çekilip hamile kalanlar varmı merak ediyorum 🙏🏻🙏🏻