mrveaksu Kızlar 35+5 haftalığız belimden kasığıma doğru bir ağrı giriyor hafifi karnımda da oluyor ağrı. Kanama vs yok bebeğim doğum pozisyonunda. Dün biraz ayakta kaldım ama bugün hep dinlendim acaba ondan olabilir mi?
Cnsumut mrveaksu bende Bugün o yüzden doktoru aradım ayakta mı kaldın kendini mi yordun dedi dinlen dedi .geçmezse acile gel dedi 34.haftadayım bende.ama şiddetli değil dyanamayacks gibi değil dye gitmedim
selinerenozunal Ayy gecmis olsun ilk once uzan dinlen eger gecmezse siddetlenirse doktora gitmekte fayda var bence
Ayazayaz Hareket ve ayakta kalmaktadır Canım benim kaşıklarıma sancı atıyor karnım belim adet olacakmışım gibi ağırıyor karnım sertleşiyor 34+4 günlüğüm ama sıkıntı Yok nst ye gittim girdim bugün sıkıntı Yok
Cnsumut gulyuzlu bu normal karın ağrısı değil farkındaysan.ilaç içiyim geçsin diye bekliyim hamileyiz sonuçta😂
gulyuzlu Cnsumut sonuçta ağrı kesici olarak tek kullanabildiğimiz şey parol türevi canım acile gitsen noolcak psikolojik kandırılmak çok hoş😂
Cnsumut gulyuzlu farkındaysan burda ağrıyşa gidiyorlar açılmam var diyorlar cahil cahil konuşma ya cahil cahil insanlar gelmiş burda millete akıl veriyi ağrı kesici ne tövbe yarabbi.doktorun mu dedi ağrı kesici iç geçer diye 😂 bence o doktoru da değiştir 😂
gulyuzlu Cnsumut insanlara panik yaptırma konusunda birebirsin yazık.. Belinde karnında ağrı derecesi zaten Belirler dayanılmazsa ölcem derse gider zaten doğum başlama acısı okadar kolay mı töbe yarabbim😂
gulyuzlu Cnsumut ayrıca beğenemediysen çık Can'ım burdan herkes fikri özgürlüğe sahip nasılki ben sana anlayış gösteriyorum sende aynısını yapmalısın burdaysan kusura bakma canııım😂😂😂
Cnsumut gulyuzlu neden ben çıkıyorum postu açan sen misin 😂🤣Komiksin gerçekten yaaa.kızlar sancınız olursa ağrı kesici için geçiriyormuş 😂
gulyuzlu Cnsumut sana daha fazla yazmıcam şu ramazan günü Allah seni bildiği gibi yapsın kavgacı insan🙋🏻