Mavisera Korkuyorum panik olmak istemiyorum ama kafam karışık. 30+3 gebelik haftası bugün çok az sümüksü sarı bir akıntı oldu içinde ince ince kahverengi çizgiler vardı. Ve gaz sancısı adet sancısı gibi sancım var. İlk gebeliğin. Daha iki gün önce doktor kontrolüm vardı. Aksi birşey yoktu. Boşa mı panik oluyorum?
Mavisera Haklısın. İnsanın başına ne geleceğini bilmemesi çok zor doğum sancısı ne onu bile bilmemek.
Zeyneb35 Benimde sarı akıntı geldi bi kere gaz sancısı da oluyor 33+3 bugün sıkıntı yok bir hafta önce öyle olmuştu
Mavisera Geçmiş olsun. Umarım sıkıntı yoktur çok erken çünkü akıntı için aramadım doktorumu ama gaz sancına normal dedi probiyotik başladık. Umarım yolundadır hepimiz için herşey. Herkese çok teşekkür ederim.