Gizemmdikmenn Hanımlar bebeğimin cinsiyetinin erkek olduğu kesinleşti, daha erken ancak isim arayışlarına başladık. Var mı önerebileceginiz isimler 🌸
Gizemmdikmenn BaharSefvan Asaf ismini ikidir düşünüyorum aslında kulaga çok hoş geliyor. Yazayım bir kenara ❤️
Gizemmdikmenn BaharSefvan maşallah allah evladınızı size bağışlasın ❤️ Gönlümden geçen hep kızdı ismi bile hazırdı erkek olunca hazırlıksız yakalandım 😂
BaharSefvan Gizemmdikmenn amin cümlemizn inş🤗 biz de k ız ismini kararlaştramadık siz de bize önerin🤗
BaharSefvan Gizemmdikmenn ay deme🤗 ben de zeynep duru istyorum eşim de çok kararsız. Reyyan ikra cemre arasında da gidip geliyoruz😐
Aynurnaz Bizim cinsiyetimiz belli değil ama erkek olursa uygar koyucaz kız olursa daha düşünmedik ama almina ismi geçiyor icimden
Srnkrbrn Gizemmdikmenn ben yiğit koyucam ama eşim babasjnın isminide koymak istiyor diye kısa olsun diye yiğit koyuyorum ama yoksa alparslan koyardım aybars veya yada oğuzhan metehan