[bilinmeyen] yahu bir alt başlığa geçemiyolar mı yahu? Yemin ederim çok gülüyorum böyle şeylere. Bana hitap eden başlıklara girerim yorumları okurum, yorum yaparım çıkarım baktım bana uygun başlık yok başka bi işle uğraşırım. Neden insanlar kendilerine hitap etmeyen başlıklara girip paaaaat diye “admin şunu at, başlığı kapat, istemiyoruz” vs yazarlar yahu 😂😂