cansugulorendemir
Arkadaslar merhaba, egepol hastanesinde yeni dogan yogun bakim unitesi var mi bilginiz var mi bu konuda? Bende gebelik sekeri cikti insulin kullanmaya basladim, insulin plesantadan gecmeyen tek tedavi yontemi oldugu icin onu kullaniyorum, cocukta bi yan etki olmucagini soylesede doktorumuz bazi yeni dogum yapanlar ve insulin kullananlar cocuklarinda hipoglisemi(dusukseker) le dogdugunu soyluyolar bunun icinde kapsamli bi yeni dogana ihtiyacimiz olabilir dogum egepolde olucak ama doktoruma sormayi unuttum bilgisi olan bana bilgi verebilir mi?