Gizemmdenizz 30 haftalık hamileyim hala daha kızıma isim bulamadım eşime. Nezman sorsam geciştiriyo muhtemelen benim dediğim olucak ama bende karar veremiyorum ne eski nede çok yeni bi isim olsun bana fikir verirmisiniz kızlar şimdiden tşk ederim☺️❤️
Gozdefiraf Gizemmdenizz 4 yasinda bi oğlum var adı Ronay. 7 haftalik hamileyim kizim olursa eğer adını Simay koyacağım. Cemre de güzel isim.saglikla gelsin insallah ❤
Mlssa Gizemmdenizz Ben kızıma kısmetse Masal ismini koyacağım ama beğendiğim isimler arasında Miray,Yade,İpek,Hazal,Hilal,Zeynep de vardı😍Fikir olsun canım.
Merius Bizim de yuksek ihtimal oğlumuz olacak adını göktuğ mete koymaya karar verdik ama kız ismide bulmuştuk kız olsaydı İKLİM olacaktı bakalım Önümüzde ki ay netleşecek keyifle gelsin kuzucuklar
Gizemmdenizz Eceyavuz erkeğe isim bulmak bence kolay en azından Mert Efe fln koyarsın kız öyle deil ama cnm:)
Nrplt Gizemmdenizz bizim de oğlumuz olucak çınar ali koyucaz inşallah yeğenime de zeynep Ahsen koydular fikir olur belki 😍🤗