Betuuul benimde 5. Haftamdan bebek kese bile gözükmeden başladı nerdeyse lekem tutunamaz dediler ama çoş şükür tutundu 15+2 olduk ama 13. Haftayada kadar hep lekem devam etti kanama gibi geldi hep düşük başlamış hastaneye yatırdılar , progestan kullandım 14. Haftaya kadar şuan kesildi . Ben hiç kalkmadan yattım ayaklarım havada tuvalete ve yemek yemeye kalktım yattıgım halde bile oluyordu kasık bel sırt agrım . Halada devam ediyor . Rabbim korusun hayırlı sağlıklı bir şekilde kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏ama yormaman lazım kendini bol bol yat