angelrosee 05.05 de saat 11 de Doğum yaptım ama kollarıma alamadım kızımı öpüp koklayamadım çünkü yoğun bakıma alındı ogün bir saat önce tuvalete girdim kalktım Peçeteyle silmem Le kanı görmem ve tuvalete aslında idrarımı değil kan aktığını görmemle doktorumu aradım daha öncede bu şekilde 2 bebeğimi kaybetmişliğimden feryat figan haldeydim doktoruma durumu anlattığımda hemen bebeğin çantasını hazır la seni sezeryana alacağız dedi ve ben bir şok daha yaşadım sadece kesinmi bir şeymi oldu diye sorup duruyor dum beni telefon da nekadar sakinleştirmeye çalışsada ben çok kötü durumdaydım ben hastaneye gidene kadar ameliyat hane hazırlanmış doktorlar hazır beni bekliyorlardı beni hemen nst ye koydular o Arada drum ultrasonla baktı ve oh çekti bebek yaşıyor dedi ama plesanta eşinden ayrılmış sancılarım başlamış rahim incelmiş ve ben hiç birinden haberdar değilim şimdi siz annelere tavsiyem o gün misafir ağırladım normal işime gücüme baktım kasılmalarım vardı ama yalancı Kasılmalar diye hafife aldım ben bu hatayı yaptım siz yapmayın kasılmam var aman neolcak geçer demeyin yormayın kendinizi hiç bir şey bebeğinizden önemli değil bırakın nazlanıyor desinler güçlü durmaya çalışmayın ben bunları yaptığım için Şuan çok pişmanım gerçi rabbim saatini vaktini bilir hiç bir şey engel değildir ama yinede kasılmalarınızı ağrınızı hafife almayın ve bebeğim için de lütfen dua edin sormak istediğiniz bir şey olursa da seve seve cevaplarım
Yasemincifci angelrosee rabbim safi ismiyle sifa versin sanada bebeginede tez zamnda kavusursunuz ins😍
uygaranne Geçmiş olsun canım.sağ Salim doğmuş bebeğin allahım tez zamanda yanında olmayı nasip etsin.kaç kilo doğdu peki erken Doğum riskin varmıydı