Merhaba kızlar bugün açıle gittik ayrım vardı doktor Altan’a muayene etti daha sonra kan tahlili istedi perşembe günü sağlık ocağında kan tahıllı yaptırmıştım bugün ki sonuçla karşılaştırdı doktor hcg değerlerim düşmüş düşük yada dış gebelik olabilir dedi iki gün sonra yine kan tahlili yapmak için gel dedi değerlere tekrar bakalım dedi aynı rabavatuardan olması lazım dedi böyle birşey yaşayan varmı acaba sonuçlar daha sonradan yükselirmi aynı rabavatuardan olmadığı için olabilir mi sağlık ocağında ki hgc değerim 754 hastanedeki değerim 687 çıktı