Nesssli Nedeni bebeğin kilosu mu yalnızca?
Ben ilk bebeğimi 39+1de doğurdum 3140gr gebelik şekerim dolayısıyla bebek son haftada hızla büyüyordu boyu normal Doğum için fitil aldım ama saatlerce açılmam olmadı sancım olmadı rahim kemiğim eğri olduğu için sezeryan olmak zorunda kaldım yani doktorun bir açıklaması olmalı sezeryan için