Buseecik Bu bebiş 13 haftalık sizce erkek mi kız mı ? Doktor erkeğe benzetti ama değişim olur mu sizce resimag.com/p1/edc1c08a865.jpeg
Tgbanne Buseecik http://www.hizliresimyukle.com/image/u4DMP http://www.hizliresimyukle.com/image/zZTGt http://www.hizliresimyukle.com/image/u4iV5 Bnmki de böyleydi doktor bişey demedi , seninkine benziyo muydu hatırlıyo musun 11+4 bnmkisi
Buseecik Tgbanne Tgbanne sana resmi atayım ama ozMn doktor cok ıncelemedi cok fazla ultrasona girdiğim için o hafta hemen çekti cihazı karnımdan
Buseecik Tgbanne hayırlısı ınsallah bu 9 haftadaki halı ama 11 ve 10 dada senınkıne benziyordu ultrason resmını bulamadım Allah gönlündekini verir inşallah