Ssedaa 36 +3 gunlugum ismi Ensar olacak anlamida yardım sever
GÖKTÜRK.. olucak nasipse 🙂
Yiğit kerem
Ssedaa MİRZA olucak inş oğlumun adı💙💙
Doruk Ege 💙
Fatzek yağız efe bence😊
Yahya ali olucak insallah😍🙈
Ssedaa Oğuzhan olacak bizimki 👶🏻😍
5 aylık oldu oğlum "Zeyd" koydum adını insallh kucağıma almak nasıp olur😎😎😍😍😍
Utku 👼🏻
Yağız ahmet 🤰❤
Mustafa Kemal ya da Mustafa Vefa arasında kararsızım 😊
Hatce06 ne güzel 🙏 bende 38. Haftadayım ve kısmetse oğluşumun adını Ahmet Kayra koyacağız 💙
Mercimek-tanesi 33+2 olduk
[bilinmeyen] temiz dürüst demek arel
Cihangir Enes Talha Yiğit Kaan Enes İlter Kafamızda deli sorularrr💃🙈😂 hangileri hoşunuza gitti
Enes Talha
Afdemir Cok güzel ❤💚💛
İlk oğlumun adı asaf, ikinciyide emir koymayı düşünüyoruz inşallah
[bilinmeyen] yamaç 👼