Mercimek-tanesi Ssedaa ben Arel yanina baska isimde koymak istiyordum.Muhammed Arel mesela.ama esim dun Berk Ali dedi oda aklima yatti.birbirimizi kirmadan karar vericez bakalim.daha cok fikir degsiir🙂
Deletedmom05 Oğlumuz olucak Allahın izni ile, ismi Yekta. Kuranda da geçiyoor. Anlamı ise, tek yek eşi benzeri bulunmaayn. Benim ismimide uyumlu Yekta Seda😍😍
BezelikVeAnnesi Ssedaa Oğluşum olacak babamız Doruk ismini hep söylerdi bende sonuna Ali ekledim. Şimdilik Doruk Ali gibi duruyor 💙