SuAte Arkadaşlar merhaba, burada son ayında kmlerce yürüyen bir sürü post konusu görüyorum, ben ne zaman yürümeye kalksam alt tarafa baskı hissedip adım atamıyorum bi bende mi böyle?
hunilimom SuAte valla 36 ya girdim bende de aynısı olmaya başladı azcik yürüsem kaşıklarım ağrıyor kasiliyorum yavaş da yürüsem aynı ve 1 haftadır yürüyemiyorum bu zmana kadar günde 1 saate yakın yürürdüm hep
Yldzlh SuAte bende 37 yim yürüyüşe çıkıyorum 5 dk sonra wc ihtiyacım geliyor. Yürüdüğümdemin tat bile alamıyorum 😂 eve geliyorum hiçbir şey yok..
Pamuk34 SuAte kizimda Bende saatlerce Yururdum ama smdi oglumda karnim cok assada baski yapiyor belim bacagim heryerim agriyor malesef yuruyemiyorum cnm kaldiki cok aktif biriyim Yerimden durmam gezmeden duramayn ben ah ah nerde daha 5 ayligim Bide 🙈
Yasemincifci SuAte baski normal bebek uaptigi icin bende cok yuruyunce hissediyrm baskiyi e5+3 um onun icin kendimi yormamaya dikkat ediyorum gunde yarim saat yurusen o bile sana kar canim bi gun yuru bi gun dinlen
Dilan5334 SuAte Bende böyleyim 😞 lütfen tecrübeliler bize cevap yazsınlar🙏 Yürümeyi çok istiyorum ama 5 dk yürüsem karnım kadılığı, göbeğim çok acıyo aşağılarda çok baskı hissediyorum. Çok afedersiniz vajinama sancı giriyor sanki bebek oraya dokunuyor gibi
SuAte Dilan5334 benimki de aynı oluyo canım, kontrollerde herşey normal çok şükür zaman yaklaştı ya ondan heralde🤷♀️
yagmurtpl Ben de bundan muzdaribim, herkes bol bol yürü diyor ama aşağı cok baskı oluyor, yürüyemiyorum uzun süre, ama evde kendi kendime yürüyorum hareketli olmaya calısıyorum 37+4 olduk kızımla hayırlısıyla gelsin hepimizin yavruları sağlıkla inşallah 🙏
Pamuk34 gulyuzlu sanmam cnm ya bence her gebelik farkli bunu cok iyi anladim ben 28 yasindayim yasimiz genc ama gebelik agirlik bebekten bebege degisiyor bence ya bide Erkek daha zor Diyorlar ne kdr dogru bilmiyorum ama cidden ben cok zorlaniyorum
Bulut74 SuAte hepimiz de aynı dert var demek ki. Çıktım mı 2-3 saat girmiyorum eve. Baya zorlanıyorum. Baya aşagı inmiş Benim ki doktor geçen hafta öyle dedi. Evde de oturduğum yok gerçi, çok baskı yapıyor. Doğum yaklaşıyor sanırım ondan😌🤲
SuAte Bulut74 ben okadar yürüyemiyorum canm avm de falanda dinlene dinlene geziyorum kasıldığı zaman adım attırmıyo😂
Bulut74 SuAte 3,5 yaşında kızım var mecbur geziyorum 🤦♀️ Sıkılıyor evde, parka falan babası getiriyor , o da beni evde bırakmıyor 🤣 tek canı sıkılıyor 😁 bi an önce doğursak rahatlıyacaz valla 🤗🤲