Ilaydakurt03 Kızlar iyi akşamlar ilk gebeligim 2 mayısta acile gitmiştim çatı muayenesi oldum akşam biraz kanama oldu doktorumuz normal dedi devam ederse gelin dedi şimdi lavaboya gittim afedersiniz büyük abdestimi yaptım zorlamadan altımı sildim pembemsi kan geldi neden olabilir erken doğum belirtisi olabilir mi başına gelen var mı
Reykzy Çatı muayenesi olmadım doktorum çok karşı ama duydugum kadarıyla çatı muayenesinden sonra kanama oluyormuş çok az ama bazen çatı muayenesi keseyede zarar verebiliyor enfeksiyon riski olmasın bi sor doktoruna
EliffCandan Ilaydakurt03 bir hafta geçtiyse nişan olabilir canım benimde 34 ye geldi 36 da Doğum yaptım
anapanda12 Acile falan gidip danış sen ne olur ne olmaz. Belki nst bağlanır bebeğin kalp atışını duyarsın için rahat olur en azından bi sorunda olursa müdahale edilir