Canay Kızlar bugün tam 5+0 haftalık gebeyim doktora gittiğimizde çok şükür kese görüldü. Bana kese biraz küçük dedi 3.08 mm sizce bi sıkıntı olur mu kalp atışları içinde 2 hafta sonra gel dedi
Neslihancoskun Canay ultrasonda mı 5 haftalık çıktı yoksa son adet tarihi mi canım benim ultrasona göre 4 haftalıkken kese 5 mm idi belki hafta olarak küçüktür bi sıkıntı olmaz inşallah içini ferah tut 😊
Tugcenur61 Canay ben 5+1 im bugün gittim keseyi görmedi şurda siyahlık var dedi kan tahlili yaptır değerlerin çıkmışmı bakalım dedi yaptırdım ilk 95 ti bugün 316 oldu düşük yada dış gebelik olabilir dedi çok moralimi bozdu hiç olumlu konuşmadı😒😒
Sahreyldrm Karından mi baktı canım çünkü ben 5 haftalıkken gorunmemisti 5+2 de göründü karından normaldir diye düşünüyorum ben
Canay Son adet tarihime göre canım 02.04 son adet tarihim kese için öyle söyleyince bende nasıl yani kaç haftalık o zaman 4.buçuk falan dedi doktor hatta cuma günü öğrendim hamile olduğumu o zaman alttan muayene ettiğinde kese yoktu bugün gördü keseyi
mutlu__son1209 Tugcenur61 ben de 5+4 de gittim kese görülmedi kalıntı var gibi dedi ama değerim 2600 dü kaç gün gecikti adetin
Tugcenur61 mutlu__son1209 ben adetime 1 gün varken test yaptım o zaman 95 çıktı bugünde 7 gün gecikti 316 çıktı
mutlu__son1209 Tugcenur61 az yükselmiş maalesef canım 😔 vardır bi hayır üzülme normal De iki katına çıkması gerekiyor iki güne bir
Iremgokce Tugcenur61 ilk gün 43 iki gün sonra 132ydi canım bana çok sağlıklı artmış demişri benimde bildşğim iki günd ebir iki katına çıkması gerek ama muhakkak gerçeği allah bilir sen sakin ol ve bekle belkşde hiç umulmadık şekilde yükselir canını sıkma
Tugcenur61 mutlu__son1209 ama kuzenimde ebe bişey olmaz dedi düşük olsa kanaman olur dedi foto atayım bir bak
mutlu__son1209 Tugcenur61 benim bildiğim beta iki güme bir iki katına çıkması gerekiyor ama mesela 95 190 190 380 öyle. Öyle foto nasıl atılıyor bilmiyorum ayrıca ben yine de yanlış bişeu söylemeyeyim doktor daha iyi bilir
Tugcenur61 mutlu__son1209 çok üzüldüm inşallah bişey yoktur ama bide diyorlarki dış gebelikte çok mide bulantısı olurmuş
mutlu__son1209 Tugcenur61 Allah’ın elinde hersey çok değişik şeyler bunlar. Mesela benim değer 2600 5+4 de kese görünmedi bi arkadaşımın beta 800 kese göründü belli olmuyo bunlara