Merhaba ben bugün gittim birde perşembe gitmiştim perşembe günü doktor keseyi görmüştü bugün ki doktor nasıl görmüş dedi muayene etti ben perşembe günü sağlık ocağından aldığım sonuçlarla gittim bugün de kan verdim değerler düşmüş dedi dış ğebelik yada düşük olabilir dedi iki gün sonra yine gel kan ver bakalım dedi iki doktorada hiç güvenemedim görümcemin gebeliğinde de kanaman var düşük yapıyorsun demiş nöbetçi doktor sonra görümcem orada başka bir doktorun takıbıne başlamış demiş kesenin etrafında kanama var ama düşük yapmıyorsun demiş benimde çok aklımı kurcaladı güvenim hiç kalmadı