Rasi dbnelif doktoruma sormustum krem kullanabilirmiyim diye kullan ama bir ise yaramaz dedi cekecegiz mecbur 🤷♀️
Ezgikiran Bende 29. Haftadayım bende çok sırt ağrısı yaşıyorum oturuyorm olmuyor yatıyorum olmuyor biraz ayakta kalırsam çok daha şiddetli oluyor
Nora Husne8293 30 hafta aynı durumdayım hele biraz ev işi yapayım daha fena oluyor.. bulasik çamaşır anca hallediyorum
Rasi Biz de 30+6 yiz fena yani, Ben eğilemiyorum bile, sağolsun eşim baya yardımcı oluyor ev işlerine Allah razı olsun ondan