Kivilipastaa Kızlar bi kaç gündür nefes alamıyorum sanki nasıl gecicek bu şişkinlik hissi bu gaz 😔 Midem azıcık da olsa rahatlasın istiyorum çok rahatsız hissediyorum kendimi 😔😪