Busranrunal canım benim 8 de başladı kanamam hastaneye yattım çıktım. Sonr atekrarladı falan derken 10.haftada bebeğimi kaybettim. Kanaman nerede, hangi oranda, rahşimde görünen bişey varmı bunlar önemli. Dinleneceksin bol bol. Rabbim yardımcınız olsun inşallah.