Elifee
Kızlar dün geceden beri az az kanamam oluyor ve sancılarım giriyor çok şiddetli ama düzenli değil öğlen doktora gittim 1.5 cm açıklık oluşmuş doktor Doğum başlangıcı dedi bu saat oldu hala bir şey YOk sizce ne zaman olur Doğum ya da sıklaşan sancılar 🤗