esmadavut_40 Kızlar hareketini ilk nasıl hissettiniz ve bebeğin hareket ettiğini nasıl anladınız. 17+1 olduk sanki içimde gıdıklanma gibi bişeyler oluyo bebek hareketimi anlayamıyorum çok merak ediyorum nasıl anlayabilirim ki ☺🤭
espalp esmadavut_40 ben göbek deliğimin altında bi pıt hissetmiştim 17.haftamda. 18’de doktora gidince sordum sana öyle gelmiştir, 20.haftayı bulur hissetmen dedi🤦🏼♀️ Sanki gözün seyrir gibi bi histi geçen hafta hissettiğim
Yasemincifci esmadavut_40 gozunu kapat parmagini uzerine koy gozunu hareket ettir iste tamda boyle birsey cok guzel
Saratln esmadavut_40 o haftalarda 19 haftaya kadar içimde kayan bişey hissediyordum ama çok hafif. Tekmeyi ilk 19 haftada hissettim. 23 haftalığız takla atıyor..😄
Minedy Ben 16+3 teyim bende hissediyorum bazen. Böyle şey gibi oluyo. Hiç elinizde sinek ya da kelebek tuttunuz mu? Avcunuz kapalıyken kanat çırpıyor gibi bi his oluyor göbeğimin az altında benimde