Ayguns malesef bu illet bunyeden bunyeye degisiyor. Herkes ayni sekilde ayni siddette atak geçirmiyor. Bazi bunyelerde bebek ve anne vucudu birbirini yabanci bi cisim gibi gördüğü icin surekli savas veriyomus ve bu yuzden daha da alevleniyomus hastalik. beni o kadar yordu ki tansiyonum bile 7 3 lere düşüyor o kadar serum almama ragmen. Insallah sag salim kucagimiza aliriz da eski halimize doneriz. Gunde 3 kolsisin almama ragmen bana misin demiyo gelecegi varsa geliyo atak yapicak hicbisey olmuyo ne sicak tutmak ne baska bisey