banuok Kızlar 11. haftaya girdik iki haftada birden bire karnım çok şişti daha erken değil mi acaba benim gibi şişenler var mı ?
espalp banuok valla benim hemen göbeğimin şekli değişti ve bebek belli etti kendini. 3 aylıkken insanlar anlıyordu. Şimdi 4 buçuk olduk çok daha iri duruyor karnım 🤷♀️ Yapacak bi şey yok yapımız böyle demek ki
banuok Evet doğru hazımsızlık da yaşıyorum ya normalde hiç yaşamazdım. Ne yapabilirim önerisi olan var mı peki
Msah banuok ilk haftalarda şişmeler gazdan dolayı oluyor ama benim annemde öyleymiş 🙎🏼♀️ İkiz karnı gibi karnım şişerdi diyor 🤦🏼♀️ Bol bol çatlarım artık
cansubsrr banuok Benim 6. Haftada öyle senin iyi 11. Haftada . Dr hazımsızlık şişkinlikten olduğunu söyledi ve kabızlık sorunu çektiğimiz için ben bol bol yürüyüş yapmaya çalışıyorum .
Sasahu banuok canım 10+3 üz bizde benim de karnım şişti ama benimki bebekten değil göbek 🙈yağlandım azcık
banuok Sasahu Ya ben de 2 kilo aldım daha fazla aldım heralde diyordum ama kontrole gittim aynıydı kilom bilemedim
Alessia banuok progestron hormonu gaz yapıyor canım benımde 10 haftada şişmeye basladı 15 haftalıgım gobegım epey belırgın ozellıkle gecelerı daha fazla şişiyor
Alessia banuok ama 6 aylık gıbı olması normal degıl ki canım kı 5 kılo verdım bebek 133 gram dedı doktor bılmıyorum kı