AselAlaraa canım ben gebe kalmadan önce lazere gittim bacaklarımda ve kol altımda çıkmıyor bile çok rahatım ama bikini bölgesi yeniledi maalesef tabi çok denecek kadar değil ama yinede çıktı o yüzden jilet asla sürmem Doğumdan sonra dökülmezse 1-2 seans daha gideceğim ama çok rahat ediyorsun lazerle öneririm😊