DiplomaliEvHanimi Kizlar bisey merak ediyorum ben 25gun once kurtaj oldum kalp durmasi sonucu 2adet beklemeyi dusunuyom kondomla korunmak coook zor oluyo hic korunmamistik alisamadim bende 2ay gecsin hemen olsun istiyom ama allah bilir ne zaman olacagini tabiki💙😥😥 sizce kurtaj sonrasi icerisi iyce temizlenip kazindigi icin daha mi kolay hamile kalinabiliyor mantiken oyle dusundum de merak ettim sadece ☺️
Seda4686 DiplomaliEvHanimi sizin kürtajınızı nasıl yaptılar, benimki vakumla çekildi maalesef 😢😢 yine kalp durmasıydı,rahim içini kazıdılar mı ki 🤭🤭😳😳
Hamzam DiplomaliEvHanimi ilk hamileliğimde 2 ay sonra hamile kaldım 2. Hiç de kaybettim bu ay 3. Ay olcak bekliyorum
[silindi] DiplomaliEvHanimi canım ben kürtajdan 5 ay sonra hamile kalabildim Rabbim hayırlısıyla sana ve isteyen tüm herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻
DiplomaliEvHanimi Seda4686 normal ameliyat aletleriyle oldu vakum zannediyodum hicde sormadim masaya yattigimda gordum yanimda
Seda4686 DiplomaliEvHanimi anladım, ben uyandığımda odadaydım ama doktorum vakumla çekileceğini belirtmişti, bilmiyorum belki benimkini de kazımışlardır 🤷♀️ Sizin bebeğiniz kaç aylıktı
derinmilatuncay Önce ilaçla içerde parçalıyorlar sonra bakinadan vakumla çekip temizliyorlar kazıntıları ise spatula kazır gibi kazıyorlar ortalama 6 ay içerisinde hamile kalırsınız