@Selinnnce aynı kol gibi hatta koldan daha basit onun açılması ilk yaptırdığımda korkuyodum bende nasıl olucak çok acır diye düşünüyodum ama cidden daha basitmiş. Elinin üstünden damarına direk iğneyi sokuyolar çok fazla hissetmiyosun zaten sonra iğneyi çıkarıyolar plastiği kalıyo direk serumu oraya bağlıyo ve hissetmiyosun o plastiğinide acıtmıyo çünkü öyle korkulucak bi yanı yokmuş emin ol. Benim canım tatlıdır mesela elime diken batsa ortalığı yıkarım ama ciddi anlamda onu hissetmedim diyebilirim ☺️